lexxislife

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Alexandra Söderberg - 27 mars 2010 14:30

Bara för att jag har väldens snyggaste pojkvän ;D <3

Tycker du kan sluta jobba och komma hem nu  :p

Av Alexandra Söderberg - 27 mars 2010 09:45

Äntligen är det helg! Alla prov är över och nu är det påsklov! Känns så skönt! Nio dagar där jag får göra precis vad jag vill. Slippa tänka på skolarbetet och bara slappna av. Är velbehövligt med tanke på hur de senaste veckorna sett ut.

Igår kväll åkte jag och Lilla Luna till älsklingen. Vi hade en mysig kväll och Andreas beställde mat. Riktigt mumsigt. Blir bortskämd varenda gång jag är här :p Vi gick och la oss ganska tidigt och jag somnade nästan direkt. I morse åkte Andreas till jobbet. Han måste jobba nu i helgen också för att dom ska bli klara. Så nu sitter jag och Luna här själva tills han kommer hem vid 16 ungefär. Sen sover jag här en natt till. Blev den bästa starten på påsklovet jag kunnat tänka mig :)

Börjar bli nyfiken på hur det går för mamma Hera nu.. Längtar så jag tror jag blir tokig tills bebbarna kommer. Vill bara få se dom och veta att en av dem ska bli min. Få åka och hämta den lilla flickan som förhoppningsvis kommer. Hur ska jag stå ut i 1-2 månader till?


Aja nu börjar Luna tjata på mig att vi ska gå ut. Så ska ta en snabb dusch och sen blir det en långpromenad :)

                                                  
                                                  
           Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards