lexxislife

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Alexandra Söderberg - 2 mars 2010 21:15

Nu är det mars! Sportlovet är slut och skolan har dragit igång igen. Går på specialschema den här och nästa vecka då min klass är ute på praktik. Jag får vara kvar i skolan och ta igen det jag missade förra terminen. Lite trist, men är skönt att ha det gjort sen. Det går riktigt bra och jag får sakerna gjorda i raskt tempo. Toppenbra! Men vart är vårkänslorna?! Vill att snön ska försvinna, att solen ska lysa och att värmen ska börja kännas i luften. Precis som det brukar i mars. Men kan nog glömma det.

..är bara 6 dagar nu tills jag blir 18! och bara 5 dagar tills vi firar..

Längtar så tills jag får hålla min kamera i händerna. Få trycka ner knappen och höra, känna och se hur ett ögonblick förevigas..

Nej nu är det Sovdags! Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards