lexxislife

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Söderberg - 20 maj 2011 17:03

Ja, nu är vi äntligen på väg. Efter en hel vecka av förberedelser. Jag har suttit vid symaskinen 5 dagar i sträck för att få klart de nya dynorna till husvagnen son hänger bak på bilen. Dessutom hade jag lovar att sponsra med några sovkojor till prisbordet som behövde sys. Men nu är allt klart och efter ca 6 timmar i bilen har vi nu ca 1 timma kvar!När vi kommer fram ska du först checka in marsvinen, sedan packa upp oss i husvagnen och senare ta en promenad in till stan och äta lite.Ser fram emot en trevlig helg med älsklingen, Linnea och alla ni andra!

Av Alexandra Söderberg - 5 maj 2011 12:38

Det har varit så mycket här hemma nu, med Shirleys dräktighet och allt.

Så jag har inte orkat vara så aktiv här. Det har gjort att jag  inte har presenterat det nyaste tillskottet här hemma! Lilla, underbara, toksöta Amaryllis!

        Hon går tillsammans med alla mina honor :) Alla är på bilden, men Shirley är ju så klart inte med längre.. Bilderna togs bara ett par dagar innan Shirley lämnade oss.

Av Alexandra Söderberg - 1 maj 2011 20:46

Det finns någon som tar dig i sin hand,
som bär dig stilla till mandelträdens land,
som ger dig mat på maskrosäng,
som bäddar ner dig i sin svala säng.
Det är sant och det är visst,
du ska bäddas ner till sist.


Att få somna i frid, det passar
ett litet marsvin med trötta tassar.
Du få möta de små, lilla vän,
alla kommer till slut hem igen.
Det är sant och det är visst,
alla kommer hem till sist.


  Vila i frid min prinsessa

Nu springer du på evigt gröna ängar tillsammans med din bebis

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards