lexxislife

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Alexandra Söderberg - 16 mars 2010 18:00

Är på sååå bra humör idag! Fotbollen igår var great. Och har sovit BRA för första gången på över en månad. Första hela dagen utan en enda alvedon på tre veckor!

Och nu sitter jag hos älsklingen. Ska börja fixa mat om ca en timme och sen kommer han hem vid ca 19.30 Massa mys :) Egentligen hade jag planerat att vara hemma och plugga under kvällen. Men det sket sig totalt då jag glömde sminket och allt sånt här i morse. Var bara sätta mig på bussen hit efter skolan. Klagar väl inte iof, men hade behövt pluggtiden. Har två prov den här veckan och fyra prov nästa vecka. Plus en novell som ska vara färdigskriven och lämnas in nästa fredag. Ingen som vet hur man klonar sig själv för ett par veckor?

Jag vet inte hur jag ska klara av att vänta i en månad på att min lilla grisbebis ska födas. Jag längtar så att jag tror jag blir tokig! Först ska kullen komma, sen ska jag behöva vänta i 5-6 veckor till innan jag får hem bebisen. Hur ska jag stå ut? Har kollat igenom pappa marsvins släktträd ganska noga nu. Och han har många fina nam´n i släkten. Hälften av marsvinen i hans släkt har blivit champions. Är superkul! Hoppas verkligen på att det ska finnas en fin liten tös i kullen som vill komma till mig. Har iaf fått löfte om att få en hona, och blir det fler är jag den första som får välja :)

Life feels great right now!
Hoppas att det fortsätter så ett tag nu..                                      Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards