lexxislife

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Alexandra Söderberg - 3 mars 2010 15:15

Sitter hemma hos Andreas och pluggar ellära i väntan på att han ska komma hem. Är helt död efter ännu en natt med dålig sömn. Under dagen går det bra. Men så fort jag blundar kommer allt tillbaka. Jag ser det framför mig vare sig jag vill eller inte. Men det går iaf bra i skolan, trötts att jag går omkring som en levande död. Det känns iaf bra.
Idag fick jag sluta vid lunch. Hade ingen lärare på eftermiddagen så fick hemstudier. Skulle göra ett kapitel i elläran och det är jag nästan klar med nu. När jag slutade åkte jag till coop och handlade lite inför i morgon, blev dyrt som vanligt -.-' Sen åkte jag hit och plattade håret och sminkade mig, och nu sitter jag här. Det här blir den sista lediga kvällen innan födelsedagen, så den spenderar jag hos älsklingen.
I kväll ska vi på ÖSK's träningsmatch mot degerfors och sen sover jag här. Finns inget bättre än att somna in och vakna upp tätt intill den man älskar. Sen att ingen är perfekt är en sak.. Man älskar dom ändå...

Nej nu ska jag göra klart kapitlet om paralellkopplingar ;p haha
                                                  
                                                  
  Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards