lexxislife

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Söderberg - 16 januari 2011 13:02

  

Idag på dygn 50 ser Zuri ut såhär. Magen fortsätter växa och vikten ökar i racerfart :p

Hon väger idag 1105 gram och det är en total ökning på 215 gram.

Av Alexandra Söderberg - 11 januari 2011 14:29

  

Idag är Zuri på dygn 45 och magen har växt lite till :p Nu kan man tydlig känna små rörelser där inne. Hon ligger ner väldigt mycket och rör sig så lite som möjligt, utom vi matdags ;) Då kan hon minsann stå på bakbenen och springa runt, haha. Hon är för söt.


Idag väger hon 1056 gram vilket är en total ökning på 166 gram. Så här ser hennes viktkurva ut hittils :)

Av Alexandra Söderberg - 10 januari 2011 22:14

Helgen i Kallhäll blev lyckad! Inga placeringar den här gången men jag är riktigt nöjd ändå!


Shirley fick CK och Silverkort

Ville fick CK

och Fideli fick silverkort


och med mig hem följde en underbart söt liten tös.

  

Rospiggens Vajana som nu ska bo här. Tanken är att hon ska ställas ut och så småningom bli mamma. Men först måste hon bli stor flicka :)

Hon är så liten och rädd, men samtidigt väldigt nyfiken och kontaktsökande. Ser verkligen fram emot att få lära känna henne mer!


I morgon ska jag försöka ta lite bättre bilder på lillskruttan, så förbered er på bildbomb! haha


Av Alexandra Söderberg - 6 januari 2011 13:13

Idag är Zuri på dygn 40 och hon väger nu 1014 g, vilket är en ökning på 124 gram totalt. Man ser jättestor skillnad på henne från sista inlägget när hon var på dygn 35. Nu börjar det kännas verkligt och jag längtar!

  


Burbygget har också kommir igång ordentligt nu. Såhär ser det ut idag:

  

Det är bara målning, vaxduk och glaset kvar nu :)

Av Alexandra Söderberg - 1 januari 2011 21:09

  

Mitt första blogginlägg för året blir om mina älskade marsvin. Mer exakt om Zuri och hennes mage.

Idag är Zuri på dygt 35 och det börjar synas ordentligt nu. Det känns som om magen växer så att det syns för varje dag :p

Jag hoppas verkligen inte hon blir för stor eftersom jag inte vill ha en för stor kull. 3 ungar skulle passa mig utmärkt och jag hoppas att Zuri instämmer ;p


Idag väger Zuri 962 gram, vilket är en ökning på 72 gram totalt :)

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards