lexxislife

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Söderberg - 27 april 2011 20:26

.. Nu har jag väntat och väntat, men inga ungar har det kommit. Idag är Shirley på dygn 70, men hon vill fortfarande inte släppa ut bebisarna som sparkar vilt i magen på henne.

Jag har sett fram emot den här kullen något enormt, så nu tycker jag att hon kan klämma ur sig dom :p


Hon är inte jättestor, men riktigt ojämn. så jag tror att det kommer 3 små bebisar. Förhoppningsvis tre fina dew honor :)

  Här är en bild från dygn 67. Men det känns som om hon har vuxit ordentligt de senaste dagarna. Hoppas, hoppas, hoppas att dom kommer i kväll!

Av Alexandra Söderberg - 1 april 2011 22:35

..eller ja, bebis och bebis. Dom är ju inte så små längre. Men fortfarande bedårande söta!


                    
   

Dom är så vackra mina små underverk! :')

Lysithea har hittas sin bästis i flocken, och Prometheus trivs som handen i handsken tillsammans med pappa Miles. Miles har blivit sitt vanliga pussiga jag sen han fick kompis igen. så otriligt skönt! Han tar hand så bra om lilla popsie och dom skriker så fort dom är ifån varandra. Mina gullungar!

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards