lexxislife

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Alexandra Söderberg - 21 mars 2010 15:00

Veckan har varit kaos.. Massor att göra, både i skolan och utanför. Har varit på uselt humör större delen av den pga allt jag varit tvungen att hinna med. Matteprovet blev inte bra om jag går på känslan, bara att hoppas att det gick bättre än det känns. Fysikprovet gick bättre, men inte så bra som jag velat. Tur att det kommer fler innan Fysik A kursen är slut :p

Hejgen har iaf varit helt okej. En del pluggande men har också varit med älsklingen. Han kom hit igår, sov här och åkte vid 11, då jag och syster skulle iväg med Evelina och Linnea och titta på någon tävling på kvinnersta. Vi hade tänkt att fota, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Fick några bilder på några hästar som gick i hagarna iaf, men inga bra pga att de snöade hela tiden. Men det var roligt iaf :)

Nu sitter jag med systeryster och kollar på Harry Potter och halvblodsprinsen. Mycket mysigt. Efter filmen väntar plugg och städning hos marsvinen. Torligtvis någon tvätt också.

Troligtvis kommer jag vara ganska off den här veckan då i stort sett all min lediga tid kommer gå åt till att plugga. Har 4 prov i veckan. Styrteknik, Elinstallation, Ellära och Elektronik. Wish me luck! Kommer vara sååå glad när fredagen är över. Då väntar nio dagars ledighet! Skönt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards