lexxislife

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Alexandra Söderberg - 26 april 2010 21:45

Den här dagen har varit sämst sämst sämst.. Allt hår gått helt å skogen.
Jag vaknade på riktigt bra humör, trots huudvärk och illamående pga huvudskadan. Fixade en hel del på rummet och satte mig sen för att försöka fixa datorn.. har fixat flera saker.. men är fortfarande en del kvar..
Vet inte riktigt vad det är.. men har varit helt nera idag.. minsta lilla grej har tagit överdriet hårt på mig..
Skönt iaf att det finns människor som piggar upp lite när inte andra kan <3
 
Finns en person som jag verkligen hoppas att jag kan hålla kontakten med nu även om det är svårt.. en person som hjälpt mig genom så otroligt mycket och som alltid fanns där när det var som svårast.. en person som jag sedan svek  i tron om att jag gjorde det bästa för oss båda.. idag kan jag inte svara på om det var rätt eller fel det val jag gjorde.. Jag hoppas fortfarande att det var rätt och oftast så tror jag det också.. men det kommer stunder så jag tvekar.. Skulle jag gjort annorlunda?..

..kommer alltid att ha dig nära mitt hjärta <3

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards