lexxislife

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Alexandra Söderberg - 24 april 2010 17:15

..det är sjukt vad tiden går fort. Men skönt är det!

Veckan har varit helt okej. Ganska lugn och utan stress. Hade bara ett matteprov och det var ingenting jag behövde plugga inför. Nästa vecka har jag ingenting, men veckan där på blir värre.. Ser ut som om jag kommer få ha 3 prov på samma dag..

Men för att gå från något jobbigt till något riktigt bra..
..Igår efter skolan träffade jag Sara på stan. Vi gjorde en panikshopping-runda för att hitta något att ha på oss under kvällen. Vi sprang runt som idioter i två timmar men hittade till slut det vi skulle ha. Sen blev det käk innan vi åkte hem till Sara för att göra oss i ordning. Efter det blev det utgång. Första gången för mig, och måste säga att det blev en riktigt lyckad kväll!!

I dag har jag varit på lunch hos älsklingens pappa. Sen blev det att åka och handla lite. Nu sitter jag här hos min bumbibjörn. Han håller på att plantera lite buskar i sin rabatt.
I kväll blir det grillning och filmmys <3

Måste bara tillägga att lilla Zuri växer så hon knakar. Hela 140g väger hon nu!! Förhoppningsvis kan jag få hem henne direkt när hon är 5 veckor gammal :)

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards