lexxislife

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Alexandra Söderberg - 6 april 2010 11:30

Då är påsklovet över då.. allting utom en grej har varit helt perfekt. Fullspäckat schema, just the way I like it :p

Fredagen hos Andreas mamma var supermysig. En glad överraskning att Andreas morföräldrar kom också, det viste jag inte om innan. Det vart en trevlig kväll och jag tror att jag och Älsklingen var kvar där till ca 22 innan vi gick hem till honom. Men jag har faktiskt saknat att vara där lite sen Andreas flyttade, även om jag tycker det är supermysigt att han har eget.

Lördagen var också helt okej. Vi åkte hem till mig vid halv 12, åt påskmat igen, letade påskägg osv. Senare vid 18 var vi bjudna till Grimmers ihop med en till familj. Vi åt mat, den här gången pajer i olika varianter. Sedan blev det kaffe och godis innan vi gick hem till mig och sov.

På söndagen åkte Andreas iväg under dagen och jag åkte med familjen till farmor för en påskfika. Vi fick ännu en gång leta ägg.. börjar faktiskt tröttna på det nu. Men kusinerna kom också, så fick göra det för att dom tycker att det är kul. Sen åkte jag direkt till älsklingen och sov där.

Igår vaknade vi och så snöade det.. Jättekul.. Vi låg och segade ett tag och sen gick vi upp också gjorde oss i ordning åt frukost osv. Vid 11 gick vi ut till parkeringen och mötte upp Andreas mamma, syster och Jojje :p Sedan bar det av till stockholm för att se AIK-ÖSK =D Min första bortamatch, och vad händer? Jo, vi krossar dom ;P kunde inte blivit en bättre första bortamach enligt mig. Synd barar att vädret var som det var, och att jag inte lyckades hålla tankarna på fotbollen precis hela tiden. Men det var ändå väldigt kul och förhoppningsvis är det långt ifrån den sista bortamatchen jag åker på.

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och väntar på att pappa ska höra av sig. Andreas är på jobbet och jag ska åka iväg och ännu en gång med min mobil. Har ju haft den inne på lagning och fått tillbaka den, lika dålig. Förhoppningsvis ska väl pappa kunna tjata igenom att jag får en ny. Sen ska jag troligtvis tillbaka hit för att spendera en femte natt tillsammans med min Andreas <3
Vill ha sommaren tillbaka.. <3

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards