lexxislife

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Alexandra Söderberg - 20 april 2010 19:30

Nej det är bara så, jag vill inte!
________________________________________________________________________________________

Så har ännu en vecka dragit igång. Den började riktigt bra med Gefle-ÖSK  på tv hemma hos älsklingens mamma igår. Mycket mysigt. Idag har jag gjort prov i elkomp och med det avslutat den kursen. Vi har även kommit igång ordentligt i båsen nu. Idag skruvade vi upp dosor och började med vp-rören. Ser fram emot när vi får börja på egen hand. Ska bli så skönt och slippa ta massa skit bara för att jag är tjej och andra inte vet vad dom gör.

Har börjat fundera på saker som var förr.. Finns så mycket som jag saknar. Människor, platser, stunder, ja allt möjligt. Men det är väl så att med nya saker försvinner det gamla. Och jag skulle inte vilja byta ut det jag har idag mot någonting i världen..

Har fått lite nya milder på min bebis. Hon går upp som hon ska och verkar vara ett litet busfrö. Jag längtar så tills hon får komma hem.


Min Zuri <3

________________________________________________________________________________

Ja det är faktiskt så. Utan dig är jag inte hel <3

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards