lexxislife

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Alexandra Söderberg - 10 april 2010 11:45

vill ha vååååååår!! Var så skönt väder igår, blev på så bra humör. Sen vaknar man idag och så är det skitväder. Kallt och blåsigt. Tyckte dom sa att det skulle bli bra väder i helgen?
men men.. gårdagen var nice. Skolan var riktigt seg största delen av dagen och när jag fick reda på att jag hade hål mellan 13-14 blev jag inte direkt glad. De andra skulle göra ett prov i engelska verb som jag redan gjort, så jag hade inget att göra under lektionen. Men det blev bra iaf. Satt halvsovande och smsade med älsklingen och helt plötsligt ringer han och frågar vart jag är. Jag svarar att jag sitter i omklädningsrummet och han säger att jag ska öppna dörren. Öppnar och då står han där utanför.. Snacka om att jag blev förvånad :p Det var mysigt och jag fick iaf lite ny energi till fysiken sen..

När jag slutade vid 16 gick jag upp på stan för att möta Sara. När jag var på resecentrum så skickade Alicia ett sms och frågade om hon fick gå med oss för hon hade missat bussen, så då fick hon det. Sen kom Sara och vi gick till Wasa och sara bjöd på lyxiga mackor. Mycket mysigt var det. Sen gick vi runt och kollade på festkläder och lite sånt :) Vid 19 tog jag och Alicia bussen hem, och resten av kvällen blev en seg hemmakväll.

Men nu ska jag ta och duscha och göra mig i ordning, för att senare åka till älsklingen. Blir att vara där i natt :)




It's hard to forget when everything reminds you about it...
It's hard to forget when you feel it inside you all the time...
It's hard to forget when you're worried about the future...
But all I want is to go back in time and forget it all...

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards