lexxislife

Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra Söderberg - 8 november 2010 21:30

Tänkte anta Luneas "utmaning" att presentera grisarna. Jag tänker dock lägga in ett marsvin i taget i ett alldeles eget inlägg, äldst-yngst. Första kommer nu direkt.

Av Alexandra Söderberg - 8 november 2010 19:28

Nu är då höstlovet över och vardagen har dragit igång igen. Dock är den inte som vanligt. I tre veckor framöver är jag ute på praktik och får känna på hur det är ute i arbetslivet. Första dagen har varit bra och jag hoppas att det fortsätter så, och att jag kan få lära mig nya saker och utvecklas inför det framtida elektriker yrket.


Tror att det kan vara bra för mig att komma bort från skolan ett tag. Jag hoppas att det kan få mig att slappna av mer och kunna se mer framåt. Den senaste tiden har jag inte varit så bra på det. Det har varit på tok för stressigt och jag har satt alldeles för mycket press på mig själv, som vanligt..

Men jag hoppas att det kan släppa nu, i alla fall för ett tag. Att det kommer tillbaka, det vet jag. För än så länge sitter det kvar. Men för varje gång jag får bort det, om så bara för en vecka, så lossnar det lite. Och det hoppas jag att de här tre veckorna kan ge.

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards