lexxislife

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Alexandra Söderberg - 13 november 2010 20:28

Idag har Linnea varit här och lite allmänt pysslat med och pratat om marsvin. Hon hjälpte mig lite med trimmningen inför nästa helg. Får lite panik nu när det bara är en vecka kvar.. Känns som om det är så mycket jag måste hinna med. Men det löser sig nog :)


När Linnea sen åkte hem lämmnade hon en sak här. En Alldeles underbar PE White hona vid namn Shirley! Hon är helt underbar! Sitter och myser i mitt knä just nu, och har gjort ett tag. Jag är nog nästan lite för förälskad i dessa vita små krabater, haha. När det är dags sen är tanken att jag ska försöka låna hane att para henne med, eftersom jag i dagsläget inte har plats för fler marsvin.

Men nu ska vi först koncentrera oss på att lära känna varandra, och jag känner på mig att vi har en lång vänskap att se fram emot :)

  

  


Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards