lexxislife

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Alexandra Söderberg - 29 juli 2010 18:00

Åh nu vill jag att årsboken och MM ska komma! Varför tar det så lång tid? Vill ha mitt medlemsnummer så att jag kan registrera Zuri. Vill ju helst avla på registrerade marsvin. Jag vill att det ska komma nu nu nu!

Igår skrev jag iaf ihop ett faktahäfte om marsvin som jag kan skicka med nya marsvinsägare. Så nu känns det att jag har börjat.
Ringde även Ewa (Polka Pig's) och ska åka till henne och kolla på hanar den 18e augusti. Spännande! Nu längtar jag verkligen efter att få ta min första kull.

Zuri fortsättar att växa och hon blir bara finare och finare i kroppen. Hon har fått ett underbart huvud som jag verkligen vill föra vidare i min avel. Att hon är nyfiken och pigg gör ju inget heller.

Nej nu borde jag städa hos marsvinen.. igen. Det har regnat precis hela dagen så jag passar på att göra lite sånt.

Ha de!

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards