lexxislife

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Alexandra Söderberg - 10 juli 2010 11:15

En veckas jobb avklarad.. Har klippt buskar 4 dagar av 5. En dag var vi i en källare som vi tömde helt på möbler osv. Man får slita en hel del och det är mycket rörelse hela tiden. Men det är trevligt folk och det gör mycket.
Efter en vecka har jag värk i varenda muskel i kroppen och armarna är sönderrivna.. men jag är 2000 kr rikare. Och tänker man på det är dert faktiskt värt allt slit :p Vi har ju ändå ganska kul om dagarna.

Bor hos älsklingen nu ett tag. Riktigt mysigt. Att hela tiden ha honom nära även om vi gör olika saker och inte fokuserar på varandra hela tiden. Det är såhär jag trivs som bäst. Sen är ju marsvinen, mina bebisar, här också. Det kan verkligen inte bli bättre än så :) Och Zuri börjar bli stor tjej nu.. om ett halvår är det dags att hitta en pojke till henne om det nu ska bli någon kull.

I eftermiddag är det fotboll och efter det bär det av till Josse och Marcus i Karlskoga för en kväll med mat osv i deras nya lägenhet.

Det är skönt med helg!

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards