lexxislife

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Alexandra Söderberg - 28 juli 2010 12:00

Det är såå skönt med sommarlov.. Funderar på om jag ska försöka leta reda på några träbitar och bygga en rasthage till marsvinen (har jag tur finns lite kvar). Det skulle verkligen behövas.. När det är bra väder kan dom ju vara ute.. Men när det är dåligt väder är det värre. Måste dessutom försöka få igång min gammeldam ordentligt. Är lite smått orolig för henne. Hon har börjat gå ner i vikt, lite på kort tid, men ändå bara neråt. Hon har även blivit  mycket slöare.. Min fina Ronja <3

En till sak jag ska göra idag är att ringa Ewa som ha Polka Pig's. Har haft mailkontakt med henne och hon har teddyhanar till salu. Så kanske får jag snart hem mina första avelshanar! =D Lilla Zuri ska iaf bli mamma när det är dags. Den andra fina hanen jag tingat fick ju sellnic och kan därför inte följa med mig hem från semestern i augusti. Och jag har tyvärr inte möjlighet att åka så långt senare heller. Men nu hoppas jag att det blir bra och att jag får tag i fina avelsdjur utan mer krångel. Att få tag på marsvin har ju bara krånglat för mig hittils :p

Nej, nu ska jag ta och kolla om det finns något trä, och sedan ska jag ringa Ewa! Håll tummarna för mig nu :p

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards