lexxislife

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Alexandra Söderberg - 20 september 2010 21:46

Ställa, inte ställa det är frågan.

Har ju iaf ett ett marsvin som kan ställas i ras kanske två. + Fideli som jag skulle kunna ställa i pet. Det vore ju så roligt! Men vågar jag? Tveksamt.. Men jag vill ju!

Har i alla fall mailat nu så får vi se om jag hinner regga Zuri innan det är dags för utställningen i Brändåsen. Skulle ju vara perfekt att ställa första gången eftersom det inte är så långt. Bara jag vågar..


Oj, precis nu när jag skrev fick jag mail. Dom ska kolla upp det med mitt medlemsskap så ska dom lösa det direkt! Toppen!

Då ska jag bara skicka in registreringen på Zuri.. Så kan jag ställa sen! Hjälp! :o

Bäst att jag försöker ta tag i trimmningen och sådär ordentligt nu då. Wish me luck!

  

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards