lexxislife

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Alexandra Söderberg - 13 september 2010 14:00

..ja, nu var det ett tag sen igen.. Skolan har börjat dra igång på riktigt och under helgerna har det varit fullt upp. Förra helgen byggde jag och älsklingen nu bur åt grisarna. En tvådelad bur som smälter in här i hans etta. Den är avdelad så att hanarna går på 75x78 och honorna på 105x78. Hanarna fick flytta in igår men honorna får bo kvar hos mamma tills jag flyttar hit permanent.

Den här helgen har det också varit fullt upp.. I lördags åkte jag, Andreas och min syster till NM i Eskilstuna. Vi var där mellan 10 och 15 och det var riktigt kul! Sågså många fina marsvin och helst av allt ville jag ta med mig alla hem. Vi åkte ganska precis innna auktionen skulle dra igång. Och det var nog tur.. annars hade jag säkert ropat hem allihop för pengar jag inte har ;p haha.

På kvällen sen var det kräftskiva med ett par familjer. Mysigt trots att jag inte mådde riktigt bra och var rejält hängig.
Sen igår åkte vi iväg på bortamatch. Djurgården- Örebro SK.. Blev väl inte jättelyckat.. Förlust blev det och jag mådde riktigt dåligt..
..Så idag blev jag hemma.. får se hur jag mår i kväll men kanske blir jag hemma i morgon med..

..Får försöka dricka massa te i kväll och bara mysa i sängen med marsvinen så kanske jag mår bättre i morgon..

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards