lexxislife

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra Söderberg - 5 augusti 2010 19:45

Sitter hemma hos älsklingen. Fick precis ett mail från dom vi tingat kattunge av. Dom skickade med en underbart söt bild på våran lilla Balthazar med sin mamma. Ska bli så mysigt.
Vi var och köpte lite kattgrejer idag också. Kattsand, leksaker osv. Så nu har vi allt tills våran lillkisse kommer med oss hem den 18/8. Han är så fiin.. våra negna kisse <3


Troligtvis får jag med mig två marsvinspojkar hem från semestern också. Gäller bara att allt löser sig. Det lutar mer åt positivt nu, men får se. Vill inte hoppas på för mycket. Att köpa marsvin krånglar ju alltid för mig. Men blir i så fall två teddyhanar, och en av dom kommer då i november att sättas ihop med Zuri och bli pappa till min första kull!

Vardagen, som är relativt jobbig just nu, blir iaf lättare av att ha detta att tänka på. Jag kommer ha 5 egna marsvin + att jag kanske behåller en hona ur kullen om det blir någon med fin typ. Sen kommer jag och älsklingen snart ha en kisse tillsammans <3

Av Alexandra Söderberg - 2 augusti 2010 15:00

Oj då! Satt och kikade på katter på blocket bara för att kolla priser på en speciell ras. Fick syn på en annons med kattungar. Hoppsan, ett mail var ivägskickat och nu har jag och älsklingen tingat en kattunge. Vi hämtar honom den 18:e augusti när vi åker hem från semestern i blekinge. Inte alls planerat men jösses vad jag längtar. Våran egen kissekatt :p


Han är helröd tigrerad och världens sötaste. 75% norsk skogskatt och 25% main coon. Lille plutt!

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards