lexxislife

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Alexandra Söderberg - 7 juni 2010 20:15


Nu äntligen har sommarlovet börjat på riktigt. Stressen släpper sakta men säkert och kroppen börjar återhämta sig. 11 veckors sommarlov har vi varav jag jobbar 3.

Helgen har varit riktgit härlig med massa studentfirande och trevligt sällskap.
I fredags firade vi Älsklingens syster som tog studenten och i lördags blev det att fira 5 pojkar varav familjen känner 3 väl. Det blev mycket god mat och lördagkvällen fortsatte sedan med "efterfest" med vin och snacks hos Grimmers :) Mysigt värre!

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och kollar film, eller ja, filmen är på och han kollar medans jag skriver det här :p Men det är mysigt. Att bara ha honom brevid oavsett om vi gör samma sak eller inte får mig att slappna av. Den här veckan ska jag bara njuta, försöka umgås med Andreas så mycket som möjligt eftersom han har semester.
Nästa vecka ska jag väl dra igång vardagen igen efter att ha tagit en välbehövlig paus från allt. Blir att plugga körkortsteori och lite sånt. Förhoppningsvis ska jag väl vara klar så att jag kan ta körkortet till hösten :)

Måste försöka blogga lite mer också nu när jag är ledig :p Nu har jag ju iaf tid att göra det

                                                  
                                   Puss

Presentation


Fotointresserad,musikälskande läslus, marsvinsuppfödare och matte till ett helt gäng underbara djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards